Вінниця
27.04.2024
6.6° C
Вгору

«Туризм – як рушій життя Вінниці». Підсумки роботи в сфері туризму в 2022 році

Черговий туристичний рік у Вінниці минув досить активно попри всі виклики, пов’язані з війною в Україні. Фахівці департаменту маркетингу міста і туризму Вінницької міської ради разом з новоствореним комунальним підприємством «Офіс туризму Вінниці» ініціювали активне дозвілля для вінничан та людей з числа ВПО, підсилили роботу двох колекційних музеїв, створили спільну платформу вінницьких майстринь і майстрів BYVI тощо.

Як зазначив директор департаменту Олександр Вешелені, спільнота туризму й гостинності Вінниці, як і всі громадяни нашої незламної країни, кожного дня маленькими кроками робить усе можливе, щоб найзаповітніше бажання про Перемогу збулось якомога скоріше.

«Одним із головних проєктів з перших тижнів повномасштабного вторгнення для департаменту маркетингу міста та туризму стала організація роботи Гуманітарного хабу “Вінниця”, ініційованого Вінницькою міською радою та Фондом громади “Подільська громада”, — згадує Олександр Вешелені. — Вже з травня разом з партнерами ми щомісяця проводили десятки заходів для внутрішньо переміщених осіб – щоб вони відчули себе як вдома і полюбили Вінницю так само, як люблять її містяни. Думали також про заходи безпеки, активно залучаючи вінницькі заклади до мережі найпростіших укриттів і наносячи навігаційні стрілки до них».

Заступник Вінницького міського голови Андрій Очеретний зазначив, що у 2022 році бюджет міста поповнився на 2,1 млн грн туристичного збору. Такий показник, за його словами, підтверджує, що туризм — це помітна частина економіки та рушій життя нашого міста.

Отож, у вже минулому, 2022 році туристичні структури ВМР:

• організували близько 90 туристичних активностей для соціально вразливих груп;

• провели понад 130 екскурсій і турів, які охопили понад 2000 людей;

• запустили платформу BYVI з унікальними роботами 37 вінницьких майстрів хенд-мейд. Сувеніри мають чималий попит серед вінничан та гостей міста;

• відновили роботу Музею марки ім.Я.Балабана та провели три церемонії спецпогашення тематичних марок;

• презентували першу міську гастромапу «Смачна Вінниця»;

• представили концепцію нової туристичної навігації міста, яка включає нові вказівники, інформаційні пілони з мапами та інформаційні таблички, розроблені в стилістиці бренду Вінниці.

«Кінець 2022-го будівля майбутнього Туристичного хабу Visit Vinnytsia, який ми планували урочисто відкрити, зустрів як Пункт незламності, де люди можуть отримати необхідну допомогу у разі тривалого відключення електроенергії. Нам вдалося реалізувати це все завдяки нашим героїчним воїнам, захисникам та захисницям», — додав Олександр Вешелені.

Коментарі у Facebook
Поділиться новиною
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin