Вінниця
02.03.2024
6.4° C
Вгору

«Укрзалізниця» запускає сервіс претензійного повернення квитків. Що це та як працює?

«Укрзалізниця» запускає сервіс претензійного повернення квитків, тобто тепер квиток можна здати, якщо його повернення в режимі онлайн недоступне.

ЩО ТАКЕ «ПРЕТЕНЗІЙНИЙ КВИТОК»

Такі квитки оформлюють лише за наявності відповідних відміток і у випадках, якщо пасажир:

  • не використав квиток через хворобу або нещасний випадок та повертає квитки пізніше, ніж за годину після відправлення поїзда;
  • проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю;
  • повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі з формуванням акту про повернення;
  • повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;
  • повертає групове замовлення (повністю або частково);
  • повертає квитки за поїздку, скасовану з причин, які залежать від залізниці;
  • був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.

Раніше, щоб оформити претензійне повернення квитків, потрібно було заповнити паперову заяву.

Щоб повернути претензійний квиток, потрібно обрати вкладку «Претензійне повернення квитків» на сайті; заповнити електронний бланк заяви відповідно до інструкції, підписати заяву за допомогою «Дія.Підпису» і дочекатися результатів розгляду заяви. Оформлювати таку заяву можна з будь-якої точки світу, кажуть в «Укрзалізниці».

Крім того, зараз доопрацьовують сервіс повернення паперових квитків, придбаних у касі, він стане доступним пізніше, додає перевізник.

Коментарі у Facebook
Поділиться новиною
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin