Вінниця
30.04.2024
11.43° C
Вгору

Яка вона, Вінниця, для жителів інших міст України?

У рамках розробки нової маркетингової стратегії, цьогоріч у вересні розпочався комплекс досліджень. Вони допоможуть у плануванні комунікації та промоції Вінниці на різні аудиторії в наступні роки.

 

Опитування, яке стартує сьогодні, 21 жовтня, допоможе визначити рівень обізнаності мешканців українських міст поза межами області про товари та послуги, які виробляються та надаються у Вінниці. А також чи знають не місцеві жителі про культурні події, які відбуваються в місті. Воно допоможе краще зрозуміти запити потенційних та існуючих відвідувачів, сформувати позиціювання Вінниці на українському та міжнародному ринках, а також обрати дієві інструменти просування бренду міста.

 

Опитування, зокрема, для самих містян тривало протягом кількох тижнів. Результати щодо особливостей сприйняття вінничан свого міста оприлюднять в листопаді. Це допоможе визначити наскільки жителі міста люблять Вінницю й наскільки готові розповідати про неї людям з інших міст України. 

 

Варто зазначити, що за результатами сьомого муніципального опитування IRI вінничани сприймають своє місто як сучасне, красиве та доглянуте (індекси були найвищими, порівняно з показниками інших міст).

Довідка:

Опитування мешканців українських міст з 2016 року проводиться вже вдруге, для того, щоб допомогти ефективній розробці нової Маркетингової стратегії міста. Заповнити опитувальник можна анонімно за посиланням https://cutt.ly/kRhtXUN до 3 листопада

 

Робоча група звертається до вінничан з проханням поширювати інформацію про опитування серед мешканців інших українських регіонів для отримання повної картини про впізнаваність вінницьких товарів, послуг і подій.

Коментарі у Facebook
Поділиться новиною
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin