Вінниця
04.12.2024
-3.2° C
Вгору

Україна та Словаччина планують до кінця року запустити потяги з Києва до Братислави

Україна та Словаччина планують розширити залізничне сполучення. Вже наприкінці року Київ хочуть з’єднати з основними словацькими містами – Братиславою та Кошице. Також країни поліпшать автомобільне сполучення. 

Про це повідомив заступник міністра розвитку громад та територій Сергій Деркач за підсумком міжурядових консультацій України й Словаччини.

Залізничне сполучення стане можливим зі зручною пересадкою в Чопі, що на Закарпатті. 

Нині в роботі будівництво вузької колії до Ужгорода, що дасть змогу забезпечити пасажирське сполучення Братислава — Чоп до Ужгорода. За словами Деркача, у графіку руху на 2025-2026 роки — запустити цей напрямок. 

Також у планах розвиток пункту пропуску  «Павлове — Матіовце». Наразі він працює як вантажний. Уряди ж домовились змінити профільну угоду, щоб використовувати його як пасажирський.На зображенні може бути: 7 людей та освітлення

Під час консультацій українці та словаки обговорили й автомобільні пункти пропуску.

Нині уряди вже фіналізують текст угоди про спільний митний та прикордонний контроль. Нині документ у словацької сторони. Деркач наголосив, що найближчим часом очікують направлення угоди до Єврокомісії для коментарів.

Країни домовились розширити пункт пропуску «Ужгород — Вишнє Нємецьке» для пішоходів. 

Водночас триває робота над його модернізацією. Зокрема, Київ реконструює наявний та будує новий пасажирський термінал, розмежовує рух вантажного та пасажирського транспорту. У Мінвідновлення пояснили, що це дозволить збільшити пропускну спроможність. 

Також українські урядовці працюють над збільшенням вантажності для пункту пропуску «Малий Березний — Убля». За словами Деркача, Київ прагне, щоб його перетинали вантажівки до 5 тонн. Тим часом словаки наразі вивчають таку можливість. Рішення дозволило розвантажити рух на «Ужгороді».

Коментарі у Facebook
Поділиться новиною
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin