Вінниця
31.01.2025
7.51° C
Вгору

Шахрайство чи маркетинг: ціна у чеку більша, бо не встигли змінити на товарі

У Вінниці відома мережа магазинів одягу почала отримувати скарги клієнтів, оскільки з їх рахунків, при розрахунку за придбані товари, списували більші суми ніж були зазначені на ціннику. Вінничани обурені та описують у соцмережах власні історії покупок.

«Ми просто не встигли змінити ціну», – аргументує директорка магазину.

Обурення чергового покупця, вінничанки пані Людмили Л…., викликала не стільки різниця у ціні товару, як поведінка продавців, адже вони відмовились надати Книгу скарг.

«У нас свої правила, – зазначила директорка магазину. – За декілька днів різницю в 109 грн ми повернемо».

Зазначимо, що згідно діючого законодавства України, клієнт має право купити річ по тій ціні, що зазначена на ціннику. 

«Якщо споживач бачить одну ціну на ціннику певного товару та хоче сплатити саме цю ціну, проте на касі під час розрахунку виявляється, що ціна на товар є іншою, тоді необхідно звернутися до адміністрації магазину з вимогою повернення різниці між ціною на ціннику та ціною, зазначеною у чеку»,  – надала роз’яснення Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

Також згідно з Законом України «Про захист прав споживачів» споживач має право на отримання всієї необхідної та достовірної інформації про продукцію своєчасно. 

«Продавець (виконавець), який реалізує продукцію, повинен обов’язково зазначати ціну кожної одиниці такої продукції або однієї категорії продукції та ціну однієї стандартної одиниці цієї продукції», – йдеться у роз’ясненні  Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

Водночас, вінничани активно коментують пост пані Людмили та дякують за публікацію її негативного досвіду, можливо, когось ця інформація вбереже від недобросовісних продавців, а когось мотивує бути більш уважними покупцями.

Сподіваємось, що керівництво магазину оцінить репутаційні втрати серед вінничан і зрозуміє справжню ціну тих 109 грн.

Куди скаржитися, якщо вас обдурили

У 2019 році постанова Кабінету міністрів скасувала обов’язкове ведення паперової книги скарг. Однак ЗУ “Про звернення громадян” передбачено, що українці мають право звернутися до підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності із зауваженнями, скаргами та пропозиціями.

У разі порушення ваших прав споживача, які регулюються Законом України “Про захист прав споживачів”, ви можете звертатися до:

  • місцевих відділень Держпродспоживслужби (їхні контакти повинні бути розміщені в куточках споживача);
  • поліції, але при цьому знайте, що порушення прав споживача – це не компетенція поліції;
  • суду.

Автор: Анастасія Крупляк

Коментарі у Facebook
Поділиться новиною
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin