Вінниця
27.04.2024
16.79° C
Вгору

Секрети налаштування товарних оголошень Merchant Center

Google Merchant Center (adwservice.com.ua/nastrojka-merchant-center-google) – потужний інструмент просування інтернет-магазинів. Він дозволяє розміщувати товарні пропозиції безпосередньо у пошуковій видачі Google у вигляді рекламних оголошень. Так товари вашого магазину стають помітнішими для цільової аудиторії.

Проте, щоб це працювало, потрібно виконати правильне налаштування товарних оголошень та фіду в Merchant Center, адже не достатньо просто натиснути одну кнопку, щоб запустити кампанію. Далі розберемося з тим, який порядок дії має бути у потенційного рекламодавця під час роботи з цим потужним інструментом.

Як відбувається створення товарного фіда в Google Merchant?

  • Щоб розпочати налаштування вивантаження, вам потрібно вказати платформу, на якій працює ваш інтернет-магазин (WooCommerce, Magento, OpenCart, PrestaShop і т.д.), і вибрати джерело, звідки будуть братися дані. Обов’язково переконайтеся, що каталог містить актуальні та коректні описи для всіх доступних товарів.
  • Далі потрібно надати доступ до даних вашого інтернет-магазину для автоматичного розвантаження. Для цього потрібні параметри авторизації API, які можна знайти в налаштуваннях магазину. Переконайтеся, що доступ та права на управління фідами в адмінці на сайті надані сервісним центром.
  • В якості джерела вивантаження даних з онлайн-магазину в Merchant Center можна використовувати RSS-канал або файл експорту. Також важливо вибрати, які статуси товарів будуть враховуватись («в наявності», «очікується», «на замовлення»).

Як налаштувати каталог Google Merchant?

Додаємо товарний фід у кабінеті Google Shopping

Після того, як ви створили джерело даних для автоматичного вивантаження товарів, потрібно заповнити обов’язкові атрибути відповідно до вимог Google:

  1. Для кожного товару необхідно вказати унікальний ідентифікатор (ID). Він може бути представлений артикулом, номером товарної позиції або довільною комбінацією літер та цифр.
  2. Назва товару має максимально повно та точно його ідентифікувати. Рекомендована довжина – від 50 до 150 символів. При цьому не допускається використання лише числових позначень.
  3. Подбайте про те, щоб посилання на сторінки товарів та зображення не були битими та коректно відкривалися відвідувачам із пошукових систем. Розмір зображення має бути не менше 75×75 пікселів, а формат – JPG або PNG.
  4. Вказуйте точну ціну у вибраній вами валюті. Також обов’язково заповнюйте атрибут наявності для кожного товару (в наявності, на замовлення, очікується надходження тощо).
Коментарі у Facebook
Поділиться новиною
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin