Наверх

Вінницький бренд, який прагне стати світовим лідером. Як пройшов перший показ? Фото

Тетяна Мостовик   

Показ капсульної колекції жіночого одягу від українського виробника одягу BEZBRENDU відбувся вчора, четвертого листопада, в ресторані AURA. Це був перший захід такого формату, втім організатори зазначають, що не останній. Подія була в якомусь роді експериментом –  підготувати показ потрібно було за тиждень.

«Я вирішив трохи прикрасити життя працівникам нашого креативного відділу й дав завдання організувати показ, зібрати речі, придумати, які вони мають бути, пошити, знайти людей, замовити локацію, музику…Загалом зробити все за тиждень і сказати мені скільки це коштує. Основне завдання, щоб це транслювалося онлайн на наші інстаграм-магазини.», – коментує один із співвласників BEZBRENDU Ярослав Смаль.

Під час показу глядачі мали можливість виграти подарунковий сертифікат на суму 500 гривень. Завдань було декілька: придумати ще один ймовірний слоган для компанії, назву для наступної жіночої, чоловічої та дитячої колекцій одягу.

Наприкінці показу Ярослав дав ще кілька завданнь, які повинна реалізувати команда. Відтак, вже наступний показ має відбутися на Говерлі.

Довідка:
BEZBRENDU – український бренд одягу, який об’єднав в собі лаконічний і зручний дизайн. Сучасний дизайн і особлива увага до деталей – головна відмінність бренду. Кожна модель детально опрацьована до дрібниць. Наявність власного виробництва дозволяє бути гнучкими в роботі і втілювати будь-які ідеї в життя.

Коментарі у Facebook
Поділиться новиною
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin