Уряд запровадив електронний документообіг під час і після проходження ВЛК
Уряд запровадив електронний документообіг під час і після проходження військово-лікарської комісії (ВЛК), повідомляє заступниця міністра оборони Ганна Маляр.
Раніше всі документи, повʼязані з проходженням ВЛК й оформленням відпусток, передавали в паперовому вигляду. Це ускладнювало процеси і створювало додаткові навантаження, кажуть у Міноборони.
«Такий підхід звільняє військовослужбовців від ролі «курʼєра», а замість цього надає можливість швидко отримати документи, необхідні для проходження огляду й реалізації рішень ВЛК», – каже Ганна Маляр.
Кабмін затвердив порядок передачі документів між військовими частинами, закладами охорони здоровʼя, а також ТЦК і СП. Тепер ці інституації можуть в електронному вигляді надсилати іменні списки військових, постанови ВЛК, довідки про обставини травми, виписки з медкарт і рапорти військовослужбовців про надання їм відпустки для лікування або звільнення за станом здоровʼя.
Зміни в нормативно-правові акти внесли в межах міжурядової робочої групи, до якої входять представники Міноборони, МОЗ, Мінцифри, Мінветеранів, ЗСУ й ГО «Принцип» Масі Найєма.