75% українців у магазинах обирають продукцію зі знижками

Купівля товарів зі знижкою є однією з найбільш уживаних стратегій заощадження українців у відповідь на зростання цін.
Про це повідомляє Асоціація ритейлерів України із посиланням на дані дослідження NielsenIQ (FMCG), як передає ЦВД.
Як зазначається, у відповідь на зростання цін товарів українці найчастіше раціоналізують свій споживчий кошик, відмовляються від зайвого на користь базових найнеобхідніших продуктів. Також серед найпопулярніших стратегій економії – купівля зі знижкою і зменшення загального обсягу покупок.
Так, 75% покупців активно шукають знижки або навіть готові змінювати звичний магазин на той, де привабливіші цінові пропозиції.
Невелика група (13%) – це лояльні покупці, які рідко змінюють вибір бренду під дією промо.
При цьому частка продажів, що проходять зі знижкою, поступово збільшувалася з моменту її падіння в перші місяці повномасштабного вторгнення росії в Україну й наразі поступово виходить на плато.
Фактично, близько половини усієї виручки українських магазинів генерується товарами зі зниженою ціною – 56% у секторі продовольчих товарів та 49% – у секторі непродовольчих.