Сергій Моргунов: «Отримали першу партію тролейбусів Solaris Trollino 12, які ми закупили для Вінниці»
Нещодавно у Вінницю прибула перша партія тролейбусів Solaris Trollino 12 з польського Любліна у кількості 10 одиниць. Перед тим як вийти на маршрути, тролейбуси пройдуть сертифікацію та державну реєстрацію. Також їм проведуть технічний огляд та випробування, встановлять валідатори, бортові системи та пофарбують у традиційні кольори вінницького електротранспорту. Всього було закуплено 20 тролейбусів цієї моделі, якими буде замінена частина застарілих та енергозатратних тролейбусів ЗІУ-9.
«Польські тролейбуси не нові, але у гарному технічному стані. Для оновлення тролейбусного парку в нинішніх непростих умовах – оптимальний варіант за співвідношенням ціни та якості. Людей потрібно перевозити. І транспорт має бути енергоощадним – з огляду на ситуацію з електропостачанням», – каже Сергій Моргунов.
Тролейбуси мають низькополий кузов та обладнані пандусами. Також є місця для людей на візках та батьків з дитячими колясками. У порівнянні зі старими зразками ці тролейбуси мають кращу систему вентиляції та опалення. Місце для водія обладнане кріслом з пневматичною підвіскою та кондиціонером.
Також у департаменті транспорту та міської мобільності повідомили, що наразі уже узгоджено направлення водіїв у Польщу, де вони проходитимуть стажування. Окрім того, транспортне підприємство у Любліні, яке експлуатувало ці тролейбуси, також надасть програмне забезпечення та сервісну підтримку
«Наразі нашим завданням є заміна старих радянських тролейбусів ЗІУ-9, яким уже близько 40 років, оскільки вони застаріли як морально, так і фізично й продовжувати їх ремонтувати вже немає сенсу, – каже директор департаменту транспорту та міської мобільності Андрій Сорокін. – Раніше фахівці Вінницької транспортної компанії, під час візитів до Кельце, Польщі, на виставках транспорту, вже знайомилися з моделями Solaris Trollino 12, та відзначали їх хороші експлуатаційні характеристики».
Нагадаємо, що у минулого року Вінницька транспортна компанія почала шукати можливість замінити старі радянські тролейбуси, які дедалі частіше виходять з ладу та не підлягають ремонту.