Вінниця
14.09.2024
27.25° C
Вгору

Восени в Україні планують запустити електронні ветпаспорти: як вони працюватимуть

Восени в Україні планують запустити електронні ветпаспорти, повідомляє Міністерство аграрної політики та продовольства.

Раніше офіційні документи для тварин мали право видавати лише державні заклади ветеринарної медицини. Видача паспортів стане діджиталізованою, а отримати документи можна буде у приватних ветклініках після запуску проєкту щодо реєстрації домашніх тварин.

Петперенти зможуть реєструвати своїх домашніх тварин у Реєстрі під час візиту до ветеринарного лікаря. Таким чином вони сформують електронний ветеринарний паспорт, де зберігатиметься вся інформація про тварину. В разі втрати паперового ветеринарного паспорта дані можна буде відновити з Реєстру.

Проєкт реалізують в два етапи:

Перший етап розпочнуть восени. У його межах запустять Єдиний державний реєстр домашніх тварин та відкриють реєстрацію для петперентів під час візиту до ветеринарного лікаря.

Послугу надаватимуть безкоштовно державні та ліцензовані приватні ветеринарні лікарі, які стали учасниками Проєкту та мають доступ до Реєстру. Їх перелік по всій країні можна буде побачити на мапі ветклінік за посиланням.

Під час другого етапу ветеринарні паспорти будуть доступні у застосунку «Дія». Другий етап реалізують, коли реєстрація домашніх тварин стане масовою і Реєстр «достатньо наповниться». 

Запровадження системи ідентифікації та реєстрації домашніх тварин – європейська практика, яка допоможе регулювати кількість безпритульних тварин і протидіяти сказу. Крім того, внесення тварин до Реєстру полегшить пошук загублених улюбленців, каже заступник Міністра аграрної політики та продовольства Денис Башлик.

Коментарі у Facebook
Поділиться новиною
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin