Вінниця
19.04.2024
4.12° C
Вгору

У Вінниці будують дороги в індустріальному парку, щоб пришвидшити зведення нових заводів: Сергій Моргунов побував на об’єкті

Учора, 4 травня, Вінницький міський голова Сергій Моргунов провів виїзну нараду на об’єкті, де будується перша бетонна дорога, – на вулицях Проектних. Вона буде вести одразу до трьох індустріальних парків міста – “Вінтер Спорт”, Вінницького індустріального парку та ВінІндастрі. Якісне дорожнє покриття з бетону, призначене для габаритної техніки, а також сучасне освітлення, тротуари, велодоріжки та зелені зони – все це передбачено проєктом.

Вінницький міський голова Сергій Моргунов зазначив, що Вінниця продовжує розбудову інфраструктури Вінницького індустріального парку. За його словами, підготовлена система комунікацій та якісні дороги на території промислової зони важлива для роботи бізнесу. Тож до роботи на об’єкті будівельники підійшли комплексно.

“Просто земельна ділянка без належної інфраструктури не буде працювати, там не можна буде збудувати виробництво. Тому ми взяли на себе зобов’язання щодо облаштування відповідної інфраструктури. Починаючи з 2015 року ми сюди підводили воду та каналізацію, газові мережі, прийняли рішення щодо постачання електроенергії. Найголовніше – це дорожня інфраструктура, щоб можна було під’їхати, завезти сировину та вивезти готову продукцію. У 2018 році ухвалили рішення щодо будівництва відповідних доріг. Довго консультувалися щодо технології і врешті зупинилися на бетонному покритті з відповідним облаштуванням”, — розповідає міський голова.

Бетонна дорога, зазначають фахівці, довговічніша навіть з урахуванням експлуатації великогабаритного та важкопідйомного транспорту. Втім, проектанти передбачили комфорт та безпеку також і для легкового транспорту, пішоходів та велосипедистів.

“Наші спеціалісти стверджують, що за належного утримання експлуатація цієї дороги може тривати понад 20 років. Це перша бетонна дорога у Вінниці, її протяжність складає 1,5 кілометра. З часом побачимо, наскільки вона ефективна за різними критеріями та будемо розуміти, в яких місцях доцільно впроваджувати цю технологію, — додав Сергій Моргунов. — За нашими підрахунками, на цій території може працювати близько 10 тисяч людей. Відповідно подбали і про перспективу, щоб комфортно було всім учасникам дорожнього руху. Тут врахований не тільки рух транспорту, проєктом закладені парковки, велодоріжки, тротуари та освітлення”.

Як розповідає директор департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради Юрій Семенюк, земельні роботи на вулиці Проектній розпочалися у 2020 році. Бетоном її почали заливати цьогоріч з настанням сприятливих погодних умов.

“Крім закладених комунікацій, тут вже встановлено 71 опору освітлення для LED-ліхтарів. Будівельники дотримуються спеціальних технологій у роботі, розраховують необхідний температурний режим викладки матеріалу. До перших чисел червня розраховуємо викласти бетон, а вже згодом почнуться роботи з облаштування велосипедних доріжок та тротуарів, які згідно з чинним законодавством мають бути відокремлені не лише бордюром, а й зеленою зоною. З резидентами індустріального парку ще маємо обговорити технічні нюанси щодо облаштування в’їздів на територію”, — сказав Юрій Семенюк.

Коментарі у Facebook
Поділиться новиною
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin