Наверх

У хабі «Місто зміcтів» пройшов мінітренінг для працівників міської ради

21 вересня на базі хабу «Місто змістів» у рамках програми Муніципального університету пройшов мінітренінг, на якому опрацьовували інструменти комунікації між муніципалітетом та громадянами міста.

Говорили про організаційно-технічні моменти презентації проєктів та важливість інформування містян, які цікавляться роботою муніципалітету, перед початком робіт чи заходів.

«Вкрай важливо, щоб перед роботою над якимось проєктом відбулась його презентація. Це дасть змогу пояснити його причину, показати громаді, що над тим чи іншим рішенням довгий час працювали експерти, – каже виконувач обов’язків директора комунального підприємства Вінницької міської ради «Інститут розвитку міст» Назар Коваленко. – Коли ми говоримо про прозорість та про підзвітність муніципалітету перед громадою, то тут мають бути різні інструменти комунікації з людьми. Елемент підзвітності влади громаді – ще один із інструментів, який впроваджує наше місто. Тобто, потрібно створювати різні канали комунікації, щоб громадяни мали можливість відстежувати підзвітність муніципалітету».

Серед іншого торкнулись також теми використання брендбуку та обговорили, яким чином використання його елементів, серед яких логотип, шрифти, кольори, стилістика та шаблони презентацій, допомагає в комунікації.

 

Організатором заходу виступив департамент кадрової політики Вінницької міської ради, який регулярно реалізує навчальні програми та корпоративні ініціативи з розвитку персоналу. Передусім вони орієнтовані на підвищення інституційної спроможності міської ради загалом і кожного структурного підрозділу зокрема.

 

Такі заходи особливо важливі під час війни, коли сталість життєдіяльності міста напряму залежить від згуртованості команди органів місцевого самоврядування та кадрової стабільності. Тому у Вінницькій міській раді чи не з перших днів війни це питання на особливому контролі.

Коментарі у Facebook
Поділиться новиною
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin