Наверх

В Україні запустили проєкт на підтримку ветеранського бізнесу

В Україні запустили проєкт щодо підтримки ветеранського бізнесу. Ветерани та члени їхніх родин, які стали внутрішньо переміщеними особами і мають підтвердження цього статусу, можуть отримати одноразове грошове відшкодування на купівлю товарів, необхідних для ведення власної справи. Сума виплати – до 20 000 гривень.

 

Як повідомляють в Українському ветеранському фонді (далі – УВФ), команда якого запустила проєкт, загалом на підтримку бізнесу ветеранів та їхніх родин в УВФ передбачено 10 мільйонів гривень на близько 500 заявок. Однак, паралельно розпочато фандрейзинг, щоб підтримати якомога більше бізнесів.

 

За словами виконавчої директорки Фонду Наталії Калмикової, отримати фінансову допомогу можна, якщо людина вже щось придбала із засобів свого виробництва чи підприємництва там, куди вона переселилася, починаючи з 24 лютого цього року. Цими коштами вона зможе компенсувати витрати повністю чи частково.

– Це буде робитися з тих коштів, які держава заклала на 2022 рік на роботу Фонду, а це — 10 млн гривень. Також ми розпочали фандрейзинг серед міжнародних партнерів, щоб поповнювати ресурси Фонду. Це важливий сигнал для ветеранів, що їхні родини потрібні державі, що вони у фокусі уваги і для них робляться важливі кроки. Може, поки і не глобальні, бо більшість бюджету розподілена зараз на сектор безпеки і оборони, але це додаткова підтримка родин, які беруть на себе ведення справ, доки ветерани стали на захист країни, – розповідає очільниця Фонду. 
Щоб отримати одноразову фінансову підтримку, потрібно:

– Зібрати пакет необхідних документів, а саме: паспорт, довідку ВПО, виписка чи витяг з ЄДР про ФОП чи самозайняту особу, підтвердження статусу ветерана війни або статусу члена сім’ї ветерана війни, документи, що підтверджують покупку після 24 лютого 2022 року для роботи бізнесу відповідно до КВЕДів;

– Надіслати свою заявку з документами через аплікаційну форму на сайті в розділі мікрофінансування бізнесу;

– Отримати відповідь від Фонду — після перевірки пакету документів;

– Після схвалення — отримати кошти.

Люди, які правильно заповнять заявку, завантажать увесь пакет документів разом із чеками на покупку або видатковою накладною, зможуть отримати відшкодування на суму до 20 000 гривень протягом 10 днівЗаявки приймаються до завершення воєнного стану.

Додаткові запитання можна надсилати на електронну пошту: [email protected]

 

Довідка:

Фандрейзинг або збір коштів (англ. fundraising) — процес залучення грошових коштів та інших ресурсів (людських, матеріальних, інформаційних тощо), які організація не може забезпечити самостійно та які є необхідними для реалізації певного проєкту або своєї діяльності в цілому.

Коментарі у Facebook
Поділиться новиною
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin