Наверх

Більше не потрібно поперових документів у Прозорому офісі

Вінницькі Центри надання адміністративних послуг спільно з Міністерством цифрової трансформації України запроваджують новий сервіс. Він дозволяє підтверджувати дійсність цифрових документів та передавати їхні копії, за згодою відвідувача, до інформаційних систем Вінницької міської ради.

Шеринг документів – новинка, яку впроваджують у Вінницьких Прозорих офісах. Для того, щоб ним скористатися – потрібно мати при собі ID-паспорти. А на смартфоні потрібно встановити додаток «Дія». Таким чином, при зверненні до адміністраторів ЦНАП не потрібно мати при собі паперові документи, це стосується паспорта громадянина України у формі ID-картки, картки платника податків, довідки тимчасово переміщеної особи та свідоцтва про народження.

«У Прозорих офісах міста можна оформити 44 онлайн-послуги. Найпопулярніші – реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання, державна реєстрація юридичних осіб та ФОП, державна реєстрація нерухомого майна, отримання різноманітних довідок, обмін посвідчень водія тощо», – розповіла директорка департаменту адміністративних послуг Ірина Копчук.

Коментарі у Facebook
Поділиться новиною
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin