Адміністратори вінницького ЦНАПу підвищили навички для якісного обслуговування ветеранів
Про це інформує Це Вінниця, друже, посилаючись на Вінницьку міську раду.
«Наші працівники здобули навички ефективного спілкування з ветеранами; дізнались, як адаптувати процес надання адміністративних послуг, щоб він був зручним та доступним для цієї категорії громадян, а також як краще розуміти потреби ветеранів. Дякуємо організаторам тренінгу та тренеру Олені Жаворонковій за корисні знання і навички, які ми будемо використовувати на практиці, аби ставати краще», – зазначила директорка департаменту адміністративних послуг міськради Ірина Копчук.
До тренінгу також долучились фахівці управлінь соціального захисту населення департаменту соціальної політики ВМР.
«Одним із важливих напрямів роботи Вінницької громади є пріоритет Турбота про наших захисників та захисниць. Наші працівники допомагають оформити документи оборонцям, які зазнали травм чи поранень, нарахувати державні та муніципальні пільги. Досить часто ветерани, повертаючись до цивільного життя після поранень чи хвороби, не знають, з чого почати свій шлях щодо таких документів. Їм у цьому допомагають наші працівники, помічники ветеранів, а також громадські організації та ветеранські простори. І наші працівники за допомогою саме таких тренінгів навчаються більш ефективно та якісно надавати послуги оборонцям та допомагати у вирішенні їхніх питань», – зауважила директорка департаменту соцполітики міськради Валентина Войткова.