Через хакерську атаку в «Прозорому Офісі» Вінниці не працюють деякі послуги
У зв’язку з масштабною атакою на державні реєстри, що перебувають у компетенції Міністерства юстиції України, департамент адміністративних послуг міської ради повідомляє про тимчасове призупинення у Центр адміністративних послуг “Прозорий офіс” Вінницької міської ради надання послуг з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, послуг у сфері будівництва, що надаються через Єдину державну електронну систему будівництва, комплексної послуги ЄМалятко та ін.
Крім того, в зв’язку з припиненням роботи Державного реєстру речових прав на нерухоме майно послуги з реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання за заявою власника не надаються, з огляду на неможливість перевірки інформації про зареєстроване право власності на житло та перебування такого житла в іпотеці або довірчій власності.
В департаменті приносять вибачення за тимчасові незручності.
Наразі доступними залишаються такі популярні послуги, як зняття з реєстрації місця проживання особи за її особистою заявою; державна реєстрація народження, шлюбу, смерті (на паперових носіях); паспортні послуги; послуги з першої реєстрації транспортного засобу та інші адміністративні послуги.
Центр адміністративних послуг “Прозорий офіс” Вінницької міської ради працює в штатному режимі, надаючи консультаційні та інформаційні послуги громадянам.
За деталями можна звернутись до працівників Кол-центру Центр адміністративних послуг “Прозорий офіс” Вінницької міської ради за телефонами: (0432) 65-50-50, (067) 000-266-1, (073) 000-266-1.