Що потрібно знати про зміни в нарахуванні допомоги для осіб з інвалідністю по зору I та II групи
Фахівці департамент соціальної політики Вінницької міської ради інформують про зміни у порядку надання соціальної підтримки особам з інвалідністю по зору I та II групи, які є членами Вінницької міської територіальної громади.
У 2023 році зазначеним категоріям осіб надається грошова допомога на оплату житлово-комунальних послуг.
Особам, які звернуться в лютому-березні 2023 року грошова допомога буде надаватися з січня 2023 року.
Для осіб, які звернуться з квітня 2023 року, грошова допомога буде призначатися з місяця звернення до кінця поточного року.
Для отримання грошової допомоги необхідно звернутися до управлінь соціального захисту населення (Лівобережне) та (Правобережне) департаменту соціальної політики міської ради за місцем проживання та подати наступні документи:
- заяву на ім’я міського голови встановленої форми згідно з додатком до даного Порядку;
- копії наступних документів (з пред’явленням оригіналів):
- документ, що посвідчує особу – паспорт заявника (сторінки 1 і 2, а також сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання) або ID картку;
- довідка про реєстрацію місця проживання заявника (в разі потреби);
- довідка заявника про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (або довідку про відмову);
- довідка МСЕК про встановлення групи інвалідності по зору;
- довідка про відкриття особового банківського рахунку або його ксерокопія (у разі виплати грошової допомоги через банківську установу).
Додаткові роз’яснення можна отримати за телефонами:
- 097-101-58-40, 063-856-62-72, 50-83-89 – управління соціального захисту населення (Правобережне): м. Вінниця, проспект Космонавтів, 30.
- 068-983-83-40, 093-190-83-93, 50-86-71, 50-86-77 – управління соціального захисту населення (Лівобережне): м. Вінниця, вул. Замостянська, 7. Нагадуємо, що до січня 2023 року зазначеним особам надавалися пільги в оплаті за житлово-комунальні послуги. Кошти перераховувались надавачам житлово- комунальних послуг.