«Укрзалізниця» запускає сервіс претензійного повернення квитків. Що це та як працює?
«Укрзалізниця» запускає сервіс претензійного повернення квитків, тобто тепер квиток можна здати, якщо його повернення в режимі онлайн недоступне.
ЩО ТАКЕ «ПРЕТЕНЗІЙНИЙ КВИТОК»
Такі квитки оформлюють лише за наявності відповідних відміток і у випадках, якщо пасажир:
- не використав квиток через хворобу або нещасний випадок та повертає квитки пізніше, ніж за годину після відправлення поїзда;
- проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю;
- повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі з формуванням акту про повернення;
- повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;
- повертає групове замовлення (повністю або частково);
- повертає квитки за поїздку, скасовану з причин, які залежать від залізниці;
- був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.
Раніше, щоб оформити претензійне повернення квитків, потрібно було заповнити паперову заяву.
Щоб повернути претензійний квиток, потрібно обрати вкладку «Претензійне повернення квитків» на сайті; заповнити електронний бланк заяви відповідно до інструкції, підписати заяву за допомогою «Дія.Підпису» і дочекатися результатів розгляду заяви. Оформлювати таку заяву можна з будь-якої точки світу, кажуть в «Укрзалізниці».
Крім того, зараз доопрацьовують сервіс повернення паперових квитків, придбаних у касі, він стане доступним пізніше, додає перевізник.