Україна отримала першого «Каннського Лева» за бренд «Дія»
Україна отримала першого «Каннського Лева» за бренд «Дія».
Про це повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров
«Бронзовою статуеткою Дію відзначили в категорії Creative Business Transformation. Дякую нашій команді та Fedoriv Agency. Тепер офіційно креативна цифрова країна!», – зазначив Михайло Федоров.
Довідка:
Міжнародний фестиваль творчості «Cannes Lions» – це глобальна подія для тих, хто працює в творчих комунікаціях, рекламі та суміжних галузях. Саме на цьому міжнародному фестивалі відзначаються проривні, нестандартні ідеї, підходи і технології, які задають тенденції в розвиткукультури, бізнесу і суспільства. Фестиваль вважається найбільшим збором професіоналів, дизайнерів, цифрових новаторів та маркетологів у світі.
«Канські Леви» – найбільш бажана та шанована нагорода у світовій рекламній та творчій індустрії.
Семиденний фестиваль проводиться щороку у Палаці фестивалів та конгресів у Каннах, Франція. Кожного червня в Фестиваль відвідують близько 15 тисяч зареєстрованих делегатів з 90 країн світу, щоб відзначити найкращі приклади креативності, обговорити питання комунікаційно-рекламної індустрії, вирішувати соціально значущі питання та налагодити співпрацю один з одним. Заходи, що відбудваються протягом тижні, включають в себе церемонії нагородження.