Вінниця
24.11.2024
-1.57° C
Вгору

Під час благодійного івенту у Вінниці зібрали понад 300 тисяч гривень на потреби ЗСУ

У Вінниці у понеділок, 29 травня, відбувся благодійний захід під назвою “BILLIONS” у коворкінгу “CHERDAK” на вулиці Соборній. Ініціативу організували представники бізнес-середовища з метою підтримки військовослужбовців. За результатами цієї зустрічі було зібрано понад 300 тисяч гривень, кошти з яких будуть розподілені в залежності від запитів захисників.

Загальна тема зустрічі була присвячена розвитку бізнесу в умовах війни та пов’язаним з цим ризикам. Учасники заходу отримали можливість дізнатися про наступні аспекти:

  1. Методи швидкого маштабування продажів.
  2. Диверсифікацію ризиків у бізнесі.
  3. Побудову відділу продажів з нуля.
  4. Основи онлайн-маркетингу.
  5. Рекламну цінність співпраці з блогерами.

Спікерами благодійного заходу виступили представники різних місцевих бізнес-проєктів, які мають велику популярність не тільки у Вінниці, але й за її межами. Зокрема, на заході були присутні Назар Дяків та В’ячеслав Артюх, представники місцевої діджитал-студії “Oscorp”. Вони розповіли про важливість та можливості використання репутації для майбутнього розвитку бізнесу, а також поділилися корисними порадами щодо онлайн-маркетингу.

“Я розповідав про репутацію, виклики, можливості та загрози. Ключовими аспектами було: як репутацію можна використати та конвертувати в позитивний дохід компанії і як вона впливає на ріст економічних показників. Також було приділено увагу ризикам, зокрема, сучасним загрозам в Інтернеті, ігноруванню негативу і як працювати з негативом, на що варто звертати увагу. Крім того, поділився корисними практичними порадами для бізнесу в аспекті поліпшення їхніх репутаційних показників. Такі івенти є дуже важливими, оскільки в бізнесу є запит”, – зазначив у коментарі журналісту “Вежі” співвласник компанії “Oscorp” Назар Дяків.

– Моя презентація була про 10 лайфгаків для онлайн-маркетингу. Зараз, в період такої кризи, дуже важливо бізнесу об’єднуватися і ділитися досвідом для того, щоб кожен міг покращити свої результати за рахунок знань, які є в інших, – додав засновник та співвласник компанії “Oscorp” В’ячеслав Артюх.  

 

Благодійний захід “BILLIONS” у Вінниці, організований представниками бізнесу, мав в своєму складі засновників відомого українського бренду одягу “BEZBRENDU” – Ярослава Смаля та Сергія Самарського. Сергій Самарський виступив з доповіддю про виклики та ризики, пов’язані зі зростанням бізнесу, а також розповів про диверсифікацію ризиків.

Ярослав Смаль пізніше повідомив  на своїй Instagram-сторінці, що організатори вже розпочали розподіл зібраних коштів для військовослужбовців. Зокрема, перші 70 тисяч гривень були виділені на придбання автомобіля для спецпризначенця, який раніше записав відеозапрошення на благодійну подію. Решта зібраної суми буде розподілена в залежності від потреб військових протягом найближчих днів.

 

Завдяки благодійному заходу “BILLIONS” вдалося зібрати загальну суму 301 871 гривень на потреби Збройних сил. Початковою метою було зібрати 100 тисяч гривень.

Ярослав Смаль, один із організаторів заходу, розповів виданню “Вежа”, що спочатку кошти планувались направити на допомогу спеціальному підрозділу Національної гвардії України “Омега”, а також спецпідрозділу, який зараз дислокований у Бахмуті. Оскільки вдалося зібрати більшу суму, планується надати допомогу більшій кількості військовослужбовців.

–  Далі – це буде 95-а Житомирська аеромобільна бригада. Ми хотіли ще скинути частину грошей штурмовій бригаді “Червона Калина”. І, можливо, ще комусь передамо частину. Ми розраховували отримати 100 тисяч гривень. Але оскільки ми зібрали більше, то, відповідно, і відправимо більшій кількості військових частин. Щодо всіх переказів ми звітуватимемо, зокрема, і на своїй Instagram-сторінці, – розповідає чоловік. 

Як зазначає Ярослав Смаль, ідея організації подібного заходу полягає в тому, що важливо робити все можливе в кризові часи. Такі зустрічі надають чудову можливість сильним підприємцям обмінюватися досвідом і ставати ще сильнішими. В ці часи важливо знаходити способи підтримки та співробітництва, щоб протистояти викликам і ризикам, з якими стикається бізнес.

– Одна з основних проблем для підприємців, які залишилися в Україні – це непередбачувані та важкі умови, в яких треба працювати. Постійно не вистачає людей, постійно все змінюється, постійно падає ринок. Як наслідок, багато людей “грузиться”, вони перестають працювати, закривають свої бізнеси. Серед знайомих чи не в кожного є близькі люди, які зараз служать, в когось є загиблі. І це важко. Тому ми вирішили зробити таке об’єднання. Прийшло близько 100 людей. Більшість – наші знайомі або заочно знайомі, які займаються як онлайн, так і офлайн, бізнесом. Є бажання спілкуватись, об’єднуватись, знайомитись, генерувати ідеї та шукати рішення. Адже підприємець – це про пошук рішення, як вийти з кризових ситуацій. А зараз ситуація максимально кризова – і треба діяти. І це саме про дію, а не про “сидіння в голові”. І саме про вихід з цієї зони “сидіння в голові” був, зокрема, вчорашній івент. Було запрошено 10 спікерів. Усі спікери внесли благодійний внесок. Тобто, всі люди, які були на івенті – “скинули” благодійні внески. Квитки були по 2 тисячі гривень за одну людину, й по три – якщо приходили  вдвох. Говорили ми всі про продажі, про мислення під час війни, про проблематику бізнесу, про ризики та виклики, як працювати над репутацією бренду, про сучасні інструменти управління бізнесом, як відкрити офлайн та онлайн-магазини. В нас був хлопець Ілля – це яскравий приклад. Він – підприємець з Хмельницького. Йому 15 років, і в нього вже в команді 7 людей і робить обіг від мільйона гривень в місяць. І він прибутковий, і він сам працює. З 11 років, до речі, почав працювати. Це був один з наших спікерів, – розповідає співзасновник “BEZBRENDU”.

Чоловік зазначає що можливі і подальші подібні заходи.

– З теоретичної точки зору такі івенти ще можливі. Адже і відвідувачі, і спікери були задоволені результатом, багато хто казав, що у Вінниці давно не вистачало такого формату івентів. І там було дуже багато людей, які могли б бути спікерами, адже у Вінниці є багато сильних підприємців, які можуть багато чого розказати. Зараз важкі часи, які роблять сильних людей, а ці сильні люди, спілкуючись між собою та ділячись досвідом, стають ще сильнішими.  Якщо ми можемо щось робити – ми не маємо права не робити, коли така кількість наших друзів, батьків та дітей зараз в окопах. Тому, скоріше всього, ця історія мусить мати продовження, – підсумовує Ярослав Смаль. 

Інший співзасновник “BEZBRENDU”, Сергій Самарський, розповів також про свою роль як спікера.

– У мене була тема ризиків, роботи з ризиками, диверсифікації бізнесу в умовах війни та воєнного стану. Я хотів розкрити цю тему, адже саме в цей час ризики найбільш виражені. Всі підприємства уразливі більшим ризикам, аніж у звичайний час, і роботі з ними треба приділяти найбільшу увагу. Щоб зберегти підприємства, зберегти робочі місця. Будь-які складні часи рано чи пізно минають, а людям, які повернуться з війни чи з інших країн, треба десь працювати. Бізнесу треба далі жити, а нам всі – піднімати економіку. Важливо дати відсіч всім цим викликам та диверсифікувати канали продажів. Наприклад, якщо якась компанія має більше продажів у Інтернеті, і було відключення світла – зникав і інтернет, і все інше. В Україні багато компаній, чия робота пов’язана з мережами. І ці ризики під час війни треба враховувати. Що робити, коли нема світла, – розповідає бізнесмен.  

Як додає Сергій, також великою проблемою постала нестача робочої сили під час повномасштабної війни.

– Наприклад, наше підприємство також отримало такий виклик як нестача робочої сили. Ми маємо швейну фабрику, але багато швачок, близько 20, під час війни поїхали за кордон з родинами, з дітьми. Як наслідок, нам не вистачало кваліфікованих швачок для того, щоб виконати замовлення. І це теж ризик, і теж виклик. І коли ми не готові до таких викликів, дуже важко на них оперативно реагувати. Я хотів, маючи великий досвід ризик-менеджменту, допомогти людям оцінити ризики, як з ними працювати, як їх треба аналізувати і як треба до них готуватись, – підсумовує Сергій Самарський.

Фото – Зорини Гаджук

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коментарі у Facebook
Поділиться новиною
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin