Заборонити смартфони у школах: агенція ЮНЕСКО поставила на розгляд нову пропозицію
Агенція ЮНЕСКО внесла пропозицію про заборону використання смартфонів у школах по всьому світу з метою покращення успішності учнів і захисту їх від кібербулінгу. Ця ініціатива міститься у доповіді з питань використання технологій в освіті, яка опублікована на офіційному веб-сайті організації.
Заголовок доповіді “Технології в освіті: інструмент на чиїх умовах?” був представлений під час спеціального заходу, спільно організованого ЮНЕСКО, Міністерством освіти та культури Уругваю і Фондом Сейбала. В авторському звіті відзначається, що інтенсивне використання смартфонів завдає школярам шкоди, особливо на емоційному рівні, і негативно впливає на їхні навчальні результати. Занадто багато часу, витраченого перед екранами, може спричинити проблеми з самоконтролем, емоційною стабільністю та збільшити рівень тривожності.
У своєму документі ЮНЕСКО попереджає політиків про необгрунтоване впровадження цифрових технологій у сферу освіти. Організація також наголошує на тому, що “онлайн-взаємодія не може замінити живе спілкування”. Насправді, в даний момент лише менше чверті країн забороняють використання смартфонів у школах, хоча решта стикається з проблемами, пов’язаними із їхнім використанням.
Манос Антонініс, керівник Global Education Monitoring, наголошує: “Ми повинні вчитися наших минулих помилок у використанні технологій у сфері освіти, щоб уникнути їх у майбутньому. Діти повинні навчатися жити з технологіями і без них, вміти відбирати корисну інформацію з великого потоку даних та залишатися вірними людським взаємодіям у навчанні та вихованні.”
Звіт Global Education Monitor ЮНЕСКО вказує, що наразі досліджень, які б підтверджували переваги використання цифрових технологій у сфері освіти на 2023 рік, проведено досить мало. Важливо враховувати, що більшість таких досліджень фінансувалися приватними освітніми компаніями, які мають власні інтереси у продажу своїх продуктів.