Вінниця працює над розробкою нової маркетингової стратегії
Відбулося перше засідання робочої групи з впровадження дієвого маркетингу Вінницької міської територіальної громади вчора, 21 вересня.
До цієї групи входять представники медіа, креативних агенцій, профільних підрозділів міської ради, комунальних та приватних підприємств, навчальних закладів та громадських організацій. На першому засіданні вони обговорили досвід попередньої галузевої стратегії та завдання, які стоять перед майбутньою.
Про це йдеться на сайті міськради.
«Сьогодні ми підхоплюємо естафету з розробки дієвих інструментів маркетингу нашої громади, щоб зробити Вінницю ще успішнішою і перетворити її на місто-магніт. Не секрет, що саме статус найкомфортнішого міста в Україні, яке ми з 2015 року вже всьоме підряд підтверджуємо шляхом незалежного опитування мешканців, дав стимул розробці однієї з перших серед українських міст Маркетингових стратегій.», – зазначив заступник міського голови Андрій Очеретний.
Директор департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради Олександр Вешелені переконаний, що в комунікації з інвесторами, туристами та мешканцями вагому роль відіграє саме маркетинг.
«Подорож за враженнями та безліч ідей для натхнення – саме це пропонує сучасному туристу Вінниця, яка з кожним сезоном все більше розширює свою унікальну пропозицію. Завдання нової маркетингової стратегії – мультиплікувати наш бренд, позиціонування та ключові меседжі міста і охопити цим більше людей, щоб спонукати їх обирати Вінницю – для життя, подорожі чи ведення бізнесу», – додає Олександр.
Незабаром презентують результати кількох досліджень щодо сприйняття Вінниці і її бренду різними цільовими групами. Також до 27 вересня триває опитування вінничан, до якого можна долучитися за посиланням https://cutt.ly/WEgjWeK .
На основі цих даних буде визначено профілі споживачів та здійснено SWOT-аналіз муніципального маркетингу, що дозволить чіткіше сформулювати цілі майбутньої маркетингової стратегії.